CONFESSIONS

- blir förbannad när jag kramar någon som kramar dåligt tillbaka - hallå det är inte så jävla svårt att mysa till en kram. HATAR stela kramar med typ en arm som slås mot ens rygg
 
- jag har ett extremt kontrollbehov och behöver planera in i minsta detalj, kan bli så extremt jobbigt för personer runt omkring men har jag inte allt planerat får jag verkligen panik, både en bra och dålig egenskap! 
 
- gillar i stort sett all typ av musik, ända genren jag inte kan lyssna på är sån här extrem hårdrock, typ metal eller vad det heter. får huvudvärk DIREKT.
 
- appråpå ordet genre så har jag alltid trott att det uttalats geeenreee, precis som det stavas, tydligen sa man "changer" snacka om att jag blev chockad haha.
 
- jag har aldrig fått mindre än ett C på något prov jag någonsin gjort (skryter lite hehe)
 
 

Kommentarer

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0