DAGARNA SOM GÅTT

först och främst vill jag be om ursäkt för min bloggning dom senaste dagarna, men jag har verkligen inte fått till det alltså. internet här är jättesegt och det fungerar inte att uppdatera från telefonen, orsaken till det vet jag ej. under dessa dagar som gått har jag badat och solat MASSOR.vi har även varit i staden Lausanne, vilken är fantastisk, jag köpte en bikini och ett linne från ZARA, bild kommer självklart. hittade även ett par byxor, får se ifall dom finns kvar när jag åker dit igen, hoppas!
 

 
 

Kommentarer
Postat av: Livia

Jag avlider va snygg kropp :oo Seriöst, to die for, hoppas du är nöjd med den kroppen! Och ansiktet!?! Så fin Klara!
När börjar du gymnasiet? :)

Svar: åååååh vad glad jag blev av den här kommentaren, du gjorde verkligen min dag! vem du än är, TACK.
jag börjar på måndag, den 19e!
klara moberg

2013-08-15 @ 17:42:27

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0