LISTA

4 saker du köpt den senaste månaden: toppar, plånbok (kommer bild i veckan!) jeans och sandaler!
 
 
2 sätt att få dig le/skratta: när någon berättar eller gör något roligt, pretty obvious ey?

 

5 saker du vill göra innan du dör: få barn, bo minst ett år utomlands, älska mitt jobb, jobba utomlands, bo i ett stort fint hus som är inrett av mig! 

 

4 sätt att vinna ditt hjärta på: få mig att skratta, visa mycket intresse, var pratglad och var äkta.

 

3 måsten i livet: resa mycket, äta god mat och skratta.

 

2 saker du aldrig skulle vilja göra: vara med i fear factor och big brother, hatar sånna sjuka program hahaha. (kom inte på något bättre, sorry)

 

1 sak som skrämmer dig: framtiden

 

3 wanties: en utomlandsresa, nike free run i korallrosa (to die for) och massa pengar !

 
4 saker som gör dig glad: gymnastiken, mina vänner, glada människor som ler åt en på stan utan anledning och nya snygga kläder (shopaholic jaaa)
 
3 av de sista sakerna du gör innan du somnar: smsar med vänner, kikar instagram och bloggen en sista gång!
 
 
 

Kommentarer

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0