SERIER

 
Pretty Little Liars är min absoluta favroitserie. visst att den har spårat lite men HELVETE vad spännande det är. varit fast i serien sen dag 1.
 
New York, fantastiska kläder ,snyggaste personerna och den mest kaotiska draman. kan det bli bättre? - svar nej. Gossip Girl har legat mig varmt om hjärtat i MÅNGA år.
lögner, svek och ÄNNU mer drama än Gossip Girl, helt i min smak. serierna påminner väldigt mycket om varann med överklass och liknanade, Revenge är SÅ bra verkligen.
jag var helt fast i The Vampire Diaries när jag var mindre. när det sedan spårade totalt i den senaste säsongen så orkade jag inte titta längre, kanske dags att börja titta igen?

Kommentarer

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0