SUMMER 13'

juni - slutade skolan den 18e och innan dess hade jag hunnit vara på både bal, klassresa och avslutningsmiddag. efter avslutningen drog jag till Onsala i en vecka där avkoppling och tid med farmor och farfar stod på schemat. hann även träffa några konfirmationskompisar och prata med dom, sådär ett år senare, helt galet vad tiden går snabbt.
 
juli- dom första dagarna i juli drog jag och mamma på weekend till Köpenhamn, där väntade promenader, shopping och spa. det var verkligen helt underbart! efter Danmark väntade konstant träning i två veckor då damfotbolls EM och Gothia cup invigningen stod på schemat.
Mattias Kodzoman
 
i slutet av månaden åkte jag på träningsläger till Danmark över en helg, jag fortsatte resandet med att åka till Onsala direkt efter, fullkomligt underbara dagar! juli för mig var glädje, avslappning och en jävla massa träning, precis som det ska vara med andra ord. 
 
augusti - i början av augusti tog jag min tredje och sista trip till Onsala, den här gången med Gabriella. under två dagar levde vi livet, träffade nya människor, solade och  umgicks. perfekta dagar med världens bästa bästis. 
 
 
den 11e åkte jag till Schweiz för att ta ut de sista sommarlovsdagarna och ladda upp inför gymnasiet. 7 dagar fulla av sol, umgänge och skratt, precis vad jag behövde. inte skadade det att landskapet var bland det finaste jag sett och att termometern var långt över 25 grader. 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Gabriella

hade så himla bra med dig bästa!

2013-08-20 @ 21:12:26

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0