TRÄNING

frågor om min träning dyker upp ibland och jag tänkte nu ta tummen ur och ge er mina bästa tips för att träna så bra som möjligt och hålla uppe motivationen!
 
sök efter bilder som peppar dig!
detta gör jag seriöst konstant, så fort jag ser en bild med drömkroppen lyfter jag på mitt lata arsle och gör något. det kan vara allt från 30 situps till att dra mig ut på en löprunda, tro mig, det hjälper! fightforfit@instagram kan sänka ditt självförtroende totalt, vänd det istället och gör det till motviation, BÄSTA inspirationskällan enligt mig!
 
 
- tänk på känslan efteråt
finns seriöst inget bättre än att ställa sig i duschen efter sjukaste löprundan eller träningspasset. bäst av allt är det när man iprincip spyr av utmattning och får ställa sig under det kalla vattnet och tvätta håret, raka benen .... you name it., fullkomligt underbart är det.
 
- pusha dig själv
det må vara det värsta som finns att t.ex. springa, jag vet. men att hela tiden pusha dig och säga en kilometer till eller tio reps av styrkeövningen till KOMMER ge resultat. tänk på att det är när du är som tröttast som det verkligen ger!
 
- köp snygga träningskläder!
detta låter så töntigt men det stämmer faktiskt. det är SÅ mycket roligare att träna i färgglada och snygga kläder, tro mig.
 
och sist men inte minst... you only regret those workouts you never did. med den meningen avslutar jag detta inlägget, hoppas att det har varit till hjälp! vi ses i löpspåret!
 

Kommentarer

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0