WTF

men jag kan inte fatta hur han kan vara a ifall det stämmer
 
alltså sån jävla mindfuck
 
varför hade han så konstiga kläder då?
A är ju en kille
 
eller huuuur!
 
det såg man ju på kavajerna
 
jaaa!
 
eller det har man vetat länge
när man sett handskarna och så
men varför skulle han vara A?
han måste ju vara connected med ali på nåt sätt?
 
FATTAR NADA!!!
17:18
VAD FAN JAG HATAR DEN HÄR SERIEN
SÅ JÄVLA FRUSTRERANDE
hahahah nej men seriöst :
 
herre min skapare
 
det kunde ju lika gärna har varit "the real A"
alltså vafaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan jag pallar inte
seriös
t
ska se på my little pony efter den här skiten
 
HAHAHAHAHA!!!!
17:22
eller nån annan barn grej
alltså helvete
och oktboer?
DET ÄR JU FÖRFAN TVÅ MÅNAADER KVAR
ALLTSÅ NEJ JAG VILL INTE
vill inte leva längre
mitt liv är förstört
det har ingen mening längre
 
 
hahahaha min och Gabriellas konversation efter jag hade sett klart sista PLL-avsnittet. kan inte fatta att vi måste vänta två månader tills nästa avsnitt kommer ut. jag hatar den här serien, egentligen inte, men nu gör jag det. mitt liv är förstört, nästan. det känns helt tomt. hahahaha nej nu får jag ge mig, men vad i helvete liksom. sjukaste mindfucken någonsin!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag undrar bara vart du kollar på PLL och hur vet du att nästa avsnitt kommer om två månader? För jag kollar på en sida som heter Swefilmer och jag trodde det skulle komma nästa vecka

Svar: jag tittar på swefilmer! jag följer Pretty Little Liars på facebook och där skrev dom det! kram
klara moberg

2013-08-28 @ 21:28:38

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0