DAN FÖRE DOPPAREDAN




helt otroligt vad snabbt tiden har gått, känns som det var alldeles nyss som jag började skolan. hade jag fått gissa hade jag förmodligen lagt en chansning på att det är mitten av oktober eller liknande. börjar nästan bli komiskt faktiskt, känns som att alla mina inlägg handlar om tid haha. 

idag har jag varit riktigt produktiv faktiskt. kl 9:30 var jag och min storebror nere på gymmet, köttade helkroppsstyrka tills kroppen inte bar mig längre, så jävla gott. sedan städade jag för näst sista gången iår och snart ska jag byta om då det vankas släktkalas för min äldsta kusin, kommer bli så mysigt!

Kommentarer

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0