RODD


"den årliga förnedringen av samskolan"

detta underhöll mig mellan 14 och 16 idag och det var faktiskt riktigt roligt att se allt engagemang och slit! självklart kunde jag inte låta bli (även fast jag borde) och körde ändå, trots att jag skadade knät lite i söndags. dock så kändes allt toppen så det var ingen fara. var faktiskt snabbast av alla tjejer som körde på skolan så är riktigt stolt över mig själv, har trots allt bara rott en gång tidigare. resten av kvällen spenderas i sängen med lite plugg och serietittandes. 

Kommentarer
Postat av: Emma (emba.blogg.se)

Neej vad duktigt Klara! Kom du med i teamet haha? :)

2013-12-03 @ 21:47:48

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0