Min passion.

 
när nya tränaren kom till oss i september blev gymnastik så otroligt mycket roligare, sedan dess har suget efter gymnastik ökat i samma takt som musklerna blivit starkare, väldigt snabbt med andra ord ;) min bästa varv som jag hittills kört är.... (ni som inte är intresserade av gymnastik kan sluta läsa här förresten, ni kommer förstå 0!)
  • rondat flickis dubbelsalto till hårt
  • dubbelsträckt till md
  • sträckt tzukha till grop
  • överslag volt 180 till grop
  • rondat flickis dubbelpik till grop
  • hel in handvolt sträckt, nästan 180
  • sträckt handvolt 540 
  • hel in sträckt till grop
  • rondat flickis 720 (varit så himla nära på att stå så får räkna med den med!)
alldeles strax drar jag mot sportlife och kör ett zumbapass med emma, kommer säkert att bli mer än grymt! 

Kommentarer
Postat av: Junie

Vad kul! :)

2013-02-05 @ 17:06:54
URL: http://juniealmqvist.blogg.se/
Postat av: Anonym

Så jävla grym är du!!

Svar: tacktacktack!
klara moberg

2013-02-06 @ 18:11:16

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0