Anledningen

som dom flesta säkert har listat ut så berodde mitt stora uppehåll pga. en händelse som tog extremt hårt på mig, nämligen att jag och Jakob gjorde slut i mitten på maj. nu har två månader gått och jag känner mig faktiskt starkare än på länge, det är nog sant det dem säger - "the heart is a muscle, and what do muscles do when they're torn? they grow back stronger." det har varit så otroligt många tuffa dagar fyllda av sorg och gråt, men fan, jag har klarat mig hittils. det finns fortfarande dagar då allt känns skit, då den där speciella låten spelas på radion eller just DEN bilden visas. men dom dagarna blir allt färre, och jag är helt övertygad om att jag kommer må riktigt bra, hela tiden, inom en kort tid. sommaren är här på riktigt och jag tänker inte låta mig själv deppa ihop, för jag är nästan säker på att den här sommaren kan bli MINST lika bra som förra. 

Kommentarer

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0