LOVELY

 
alltså det här vädret. saknar ord. förmiddagen har spenderats i solstolen, för en stund sen blev det alldeles för varmt (jag klagar inte) så fällde upp parasollet och tog fram datorn, har lite att titta igenom efter helgens träningsläger om vi säger det så. om 30 min drar jag mig mot sjukgymnasten för rehab för min rygg, sedan återgår jag nog till min solstol och musik på högsta volym. ikväll blir det rejäl myskväll med restaurangbesök pretty little liars tittande i min saknade säng, så otroligt skönt att bara få ta det lugnt ibland. 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Körde du något nytt när du var på läger? Isåfall vad?

Svar: med tanke på att min rygg inte var top class så kunde jag inte köra fullt ut. men jag kunde ändå dra runt mig på dubbelsträckt till uppbyggnad, rondat flickis dubbelpik till MD och handvolt dubbel till uppbyggnad på fasttrack!
klara moberg

2013-07-22 @ 23:15:28

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0