Mitt gymnasieval

 
ända sedan det börjades att prata om gymnasieskolor så har jag alltid varit inställd på att gå på Rudebecks, enda problemet har varit vilken linje. hela hösten och våren har jag gått och funderat på vad jag verkligen vill göra utan att komma fram till något vidare vettigt. dock så kom supersatsningen i gymnastiken och några naturprov blev väldigt misslyckade så mitt val föll på samhäll. så den 19e augusti kommer jag sitta supernervös och förväntansfull i aulan, som jag längtar! men innan det ska jag ha världens bästa sommarlov!

Kommentarer

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0