Sista veckan i nian

 
först ut på avslutningsveckan var balen. vi åt och dansade som om det inte fanns någon morgondag. efteråt ömmade fötterna likt inget annat och jag somnade med det största leendet på läpparna. klänningen som jag bar är från Vintage by Fé.
 
kort därefter var det avslutningsmiddag för niorna, vi åt tillsammans och umgicks alla nior för sista gången. jag hade fått låna denna underbara klänningen från Julia, från One Teaspoon.
 
 
sist ut var själva avslutningen. under hela dagen fick jag kämpa för att hålla tårarna inne. 9 år av skratt, kämparvilja och vänskap är över, helt otroligt. jag hade på mig klänning från Grekland, linne från ZARA, skärp från Tessie och sandaler från H&M!
 
 

Kommentarer

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0