Answer me!

nu är det min tur. jag frågar - ni svarar! ni läsare ökar dag för dag och jag har INGEN aning om vilka ni är. ni får skriva vad som helst. allt från namn till ålder eller bara att ni hatar sjögurkor. vad vet jag? ordet är erat och jag vill ha mycket att läsa så skrivskrivskriv!!!! dock så måste ni ha med en sak, och det är varför just DU läser min blogg. hit me with your best shot!
 
 

kör en direkt ctrl-c - ctrl-v, dock så var detta mer än ett år sedan och jag vill att ni svarar precis lika bra som förra gången, ni är ju trots allt nästintill 100 stycken! 
 

Kommentarer
Postat av: felicia

Jag heter Felicia och jag började läsa din blogg för att jag vet vem du är, men stannade för att jag gillar innehållet :) jag spelar landhockey i blhc!

2013-03-20 @ 14:18:23
Postat av: Anonym

Hollister eller Abercrombie & Fitch?
USA eller Australien?
Vad gillar du med brandy melville?
Slösa pengar eller spara?
Jag började läsa din blogg för min kompis gjorde det och hon tipsade!
Skulle du kunna svara i videoinlägg?

2013-03-20 @ 14:33:13
Postat av: Anonym

Vad är det bästa med gymnastiken?
Vad är det bästa du vet?
Prime boots eller UGGs?
Prime boots eller Converse?
Kan inte du videoblogga mer?

Jag läser din blogg för att du är så jävla grym, keep working girl! <3

2013-03-20 @ 15:25:39
Postat av: vilma s

ja du vet ju vem jag är! haha men jag läser din blogg för att den är bra med lagom blandning mellan vardag och mode. vissa bloggar som handlar om mode har bara outfitbilder med de dyraste märkena man kan hitta i princip.. men du har lite mer mode som man kan inspireras av på riktigt vilket jag gillar väldigt mycket! sen brinner du för gymnastik på samma sätt som jag brinner för golf, det är roligt att läsa en blogg där man känner igen sig på så sätt :) du är braaaa!

2013-03-21 @ 20:09:27

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0