Busy

sedan klockan 10 igår har jag varit domare i landhockeyn, cup i valhalla sporthall stod då på schemat. vid 16 fick jag gå hem och drog mig då mot jakob med en påse godis i handen (älskar att de rear ut det inför påsk, nomnomnom) sedan bar det av mot mig då hamburgare var maten som serverades. därefter blev vi tillbakaskickade  till Jakob då efterätt med hans kusiner vankades. slutligen hamnade vi i min säng framför The Hobbit, speltiden stod på 3 timmar och efter 1,5 timma gav jag upp. idag fortsätter vi filmäventyret men först blir det plugg. bra helg! 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha bor ni nära varandra eller?

Svar: yes, 15 minuters promenad ungefär!
klara moberg

2013-03-24 @ 20:45:43
Postat av: Julia

Trött att du tjatar om den där boyfriend tag:en men lägger aldrig upp den. Sjukt tröttsamt att sitta och vänta på något som aldrig kommer upp. Så kan du inte bara säga att den inte kommer upp? så slipper man liksom ha förväntningar.

2013-03-24 @ 21:32:17
Postat av: Anonym

Håller med Julia... var över en månad sen du lade upp boyfriend-tagsinlägget...

2013-03-24 @ 23:18:17

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0