Förlåt

Håller med Julia... var över en månad sen du lade upp boyfriend-tagsinlägget...
-Trött att du tjatar om den där boyfriend tag:en men lägger aldrig upp den. Sjukt tröttsamt att sitta och vänta på något som aldrig kommer upp. Så kan du inte bara säga att den inte kommer upp? så slipper man liksom ha förväntningar.
 
- jag håller med er, och jag är ledsen, men tyvärr räcker inte tiden till ibland. när jag har pushat om att göra videon har inte jakob haft lust osv. dock så fick jag ett sms om att vi SKA göra den imorgon, no excuses känner jag. jag hatar att bryta löften och jag vet att det var längesen. men ibland blir det svårt att få ihop det, så är det bara. hoppas att ni har förståelse för detta och kan vänta ett fåtal dagar till. men jag kan säga som såhär, den kommer inte upp idag och förmodligen inte imorgon heller. be patient, oki?
 

Kommentarer

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0