CONFESSIONS

- när jag träffar/möter en kille tittar jag först på ansiktet och sedan skorna. tycker att det är SÅ viktigt att en kille har snygga skor då det kan höja hela utseendet enligt mig. har han fula skor på sig, typ vita adidas haha, kan detta förstöra hela utseendet enligt mig. men har han snygga skor på sig... MAN, kan höja personen till skyarna, typ dessa, dör vad sexiga.
- har på sistone blivit extremt beroende av tuggumi, har alltid med mig ett paket vart jag än går, ingen aning om vad det beror på dock.
 
- jag ÄLSKAR att lyssna på gamla låtar, speciellt Disney, blir så extremt mycket nostalgi och det är sååå mysigt.
 
- har konstigaste pigmentsfläcken på halsen, ser ut som ett svagt sugmärke typ, likaså i pannan, sjukt oklart.
 
- att sjunga är bland det bästa som finns och tyvärr så är jag verkligen inte duktig. detta gör mig så ledsen då jag fullkomligt älskar det, att kunna sjunga är en av mina största önskningar/drömmar.
 
 

Kommentarer
Postat av: Athena <3

Tänkte bara på en sak.. Eftersom att du skriver så himla gott om din nya klass hela tiden. Saknar du inte din gamla någonting? Jag menar det känns som att du totalt har släppt dom och bara gått vidare. Var det en dålig klass på din förra skola?

Din blogg är jätte bra! Keep it up!

Svar: hej! jag trivdes inte alls speciellt bra på min förra skola och i min klass då nästan. hälften var riktigt falska. självklart fanns det några att umgås med som var underbara, men dom har jag fortfarande kontakt med. jag gick i samma klass i 9 år, på så sätt kände jag att vi var klara när vi väl slutade. så nej, jag saknar inte min gamla klass över huvudtaget faktiskt.
klara moberg

2013-11-20 @ 00:55:17
Postat av: Erika

Det här med skor, jag håller verkligen med dig.
Jag går alltid runt och kollar på folks skor, och dömer de ganska så mycket efter vilka skor de har på sig.

Svar: känner exakt samma! så hemskt och konstigt är det egentligen!
klara moberg

2013-11-24 @ 12:08:10

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0