FREDAG


ska alldeles strax gå och lägga mig då det blir tidig uppgång imorgon, ska nämligen spela min första landhockeymatch på evigheter, så jävla taggad! tidigare idag var det skola till 15:25 som gällde, sedan var jag och några tjejer från klassen på stan och köpte julpynt och shoppade på Twist&Tangos utförsäljning. jag fyndade ett par byxor och en stickad tröja, är supernöjd! vid 18 drog familjen och jag till kusin Sofias släktkalas, det var så mysigt verkligen. dagen imorgon är fullspäckad, men ska se till att blogga ändå! 

Kommentarer
Postat av: Gabriella

fina Klara!

2013-11-30 @ 00:27:53
Postat av: Julia

Så synd att jag inte kunde komma på kalaset men hoppas att ni hade mysigt och att vi ses snart. Puss!!

Svar: åh saknade dig där! vi ses väl på din födelsedag? bara 2,5 vecka kvar! puss
klara moberg

2013-11-30 @ 16:01:59

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0