SVAREN

Vad saknar du mest med guldhedsskolan?
- om jag ska vara ärlig så är det nästan bara maten haha. och rasmus, världens bästa lärare. jag är faktiskt riktigt glad att jag kommit bort från den skolan.

Hur hinner du med all gymnastik, skola, fester och vara med kompisar?
- planering och effektivitet är allt som krävs!
 
Vad gillar du mest med killar?
- att man får pussa på dom. nej men haha. den charmen som bara killar kan ha. när man småbråkar, skämtar osv. sedan är ett fint killeende något av det underbaraste som finns. och att dom är så avslappnade i jämfört med vissa tjejer.
 
http://31.media.tumblr.com/00059e882a3bd37ed9c8fee35b9896c6/tumblr_mv9572ilId1s3k1rto1_500.png
Vad är dina bästa pluggtips? Hur får du motivationen till att plugga?
- sätt upp en tid som du skall plugga till (max 30-45 min), alternativt att du ska svara på ett visst antal frågor, sedan tar du en paus och ser på någon serie,sitter vid datorn osv, så blir det som en slags belöning. sedan kör du samma sak igen. och sprid ut grejerna och gör lite i taget istället för att sitta sista kvällen och göra ALLT.

Vad är ditt favoritämne nu i gymnasiet?
- svenska eller engelska!

Kan du göra ett inlägg om alla dina parfymer och beskriva hur de luktar och ge de 1-5 betyg där 1 är sämst och 5 är bäst.
- absolut!

Kan du göra ett inlägg om dina topp 5 i garderoben eller visa de på en videoblogg?
- your demand is my request!

Hur ska en bästavän vara?
- någon att lita på och skratta tills man gråter med/åt. sedan skall man självklart kunna vara sig själv och prata med dem om allt, viktigaste som finns.
 

Vad är dina drömmar just nu?
- att bo och plugga utomlands, ha en pojkvän och stå på alla mina varv på JSM (vadå ångest?)

Vilken av de vänner du har tappat kontakten med vill du helst återuppfå kontakten med? (Kan va vänner som du va bra vänner med men tappade kontakten och nu hörs ni bara då och då) och varför?
 - de som jag har tappat kontakten med finns alltid en anledning till att vi har gjort det, så jag skulle inte säga någon. självklart finns det många som jag pratar ganska sällan med, men när vi inser att det var längesen vi pratade/träffades gör vi det!
 
Vad blir din nästa resa?
-till Budapest med landhockeylaget förmodligen! annars Uppsala med gymnastiken i december.
 

Vad gillar du mest att dricka på en fest?
- det beror helt på vad jag känner för. men allt från sommersbycider till vodka och någon läsk (förlåt mamma)

Har du någongång varit på en fest som sårat ut och polisen har kommit?
- nej, som tur är (peppar, peppar, ta i trä)

Vilka är dina favorit lukt på vs body mist?
-tycker att VS är så extremt överhypat, men jag gillar cocnut passion mest om jag måste välja.
 
Hur trivs du på rudebecks?
-så bra verkligen. älskar skolan ,älskar klassen, älskar stämningen. världens bästa skola!
 

Vem är den snyggaste ettan på rudebecks? Kille och tjej
-haha oj vad svårt... av killarna är det nog Rasmus Hultén eller Isak Ekman. tjejerna är omöjligt att välja, det finns så många som är ursnygga. konkurrensen är dödande på Rudebecks.

Vad är det bästa med gymnastik?
-känslan i luften och när man står på en ny övning för första gången, obeskrivlig känsla.

Har du någon idol?
- inte direkt,men Sofi Fahrman är en av de största förebilderna för mig!
 
 
Varför hatar du chelsea?
-skulle verkligen inte säga att jag hatar det. tycker bara att det är tråkigt då det är den sterotypa klädstilen i Göteborg som de säljer. sedan så har de massa fint, det är inte det haha!

Tips för finnar?
-åh jag är verkligen inte bra på sådana här frågor då jag alltid haft väldigt tur med min hud. men tvätta ALLTID bort sminket ,använd inte "onödigt" smink såsom foundation och puder som knappt syns, skölj ansiktet morgon och kväll med något rengöringsvatten, mitt är från ACO och det är superbra!

Kommentarer

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0