FLASHBACKS

"Jag förundras lika mycket varje gång jag får flashbacks från en låt. Som om man kastas bak i tiden, dricker upp de känslor man då hade. Helt sjukt vad det är konstigt. Man minns allt i en speciell färgton, minnena har en egen lukt, en smak. Tänker på allt som hänt där i mellan. Man saknar den tiden, eller är glad att den är förbi. Tänker “om jag bara visste vad som väntade mig”, på gott och ont."
 
 
 
dessa låtar betyder så otroligt mycket för mig, av personliga skäl tänker jag inte nämna varför. jag tycker verkligen att det är förundransvärt över hur mycket en melodi och ord kan betyda för en, helt fantastiskt är det.

Kommentarer

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0