LISTA

Jag lyssnar just nu på – min uppdaterade spotifylista, älskar den!
Kärleken är – alla som för tillfället stöttar mig och får mig att skratta, ni är världsbäst
Jag gillar att – att vara riktigt trött efter en tuff träning och få krypa ner nyduschad i min nybäddade och svala säng och somna. 
Jag kommer alltid att – älska sådana som vågar bjuda på sig själva, vågar leva och följa sina drömmar.
Sist jag grät var - igår , One Tree Hill kan vara riktigt jävla sorgligt haha (döda mig vad beroende jag är)
Min mobiltelefon är - mitt allt, nej men den är svart. och uppdaterad. älskar den. 
När jag vaknar på morgonen – vill jag somna om igen.
Innan jag går och lägger mig – kikar jag oftast instagram, snapchat och sms.
Jag vill verkligen – resa utomlands och uppdatera min höstgarderob.
Vad irriterar du dig på? - människor som har hybris, att vårat wifi inte fungerar och att jag är sjuk.
Vart reste du sist? - Schweiz, åh vill tillbaka.
 
 
Liknar du din mamma eller pappa? - båda, men mest min pappa. alla säger att vi är så lika!
Ler du ofta? - så mycket jag kan!
Gillar du skolan? - ärligt så tycker jag att det är jätte roligt, faktiskt. jag älskar att umgås med alla vänner och för tillfället går det väldigt bra för mig, så ja, jag gillar skolan. 
Värsta ämne? åh jag har väldigt svårt för den historian vi håller på med nu, romarriket osv. åh vad roligt med den gubben som gjorde det för 2000 år sen och lalala - näe, tror inte det va, skjut mig. 
Favoritämne? - denna är svår, men jag älskar engelska och olika delar av olika ämnen. t.ex. globaliseringen i geografi, första och andra världskriget i historia och att jämföra levnadsvillkor osv i sammhällskunskapen. (äkta samhällare haha)
 
 

 

Kommentarer

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0