AFTER WORKOUT

kvarg med hallon och hemmagjord müsli med extra protein | rostad surdegsmacka med skinka och gurka 

snacka om efterlängtad måltid efter 6 km i ett regnigt löparspår... trots att det var riktigt tufft att springa, pga att jag inte sprungit på 1,5 månad, så var det så skönt att få pressa kroppen och rensa skallen. det var extremt välbehövligt efter en vecka som denna må jag erkänna. imorgon väntar endast ett prov och sen är jag fri, på kvällen väntas middag med favvotjejerna och efter det sover Henrik hos mig, perfekt start på lovet! 


Kommentarer

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0