RÄDDARE I NÖDEN

hallonsmoothie med kvarg, banan, mjölk och yoghurt.

detta fick bli min räddare i nöden när jag kom hem nästintill livlös från skolan tidigare idag, allt detta studerande gör mig så ofattbart trött. energiboosten verkade snabbt då jag kan citera att nästan allt plugg för dagen är gjort, och klockan är bara lite efter 15, känns så skönt. vid 18:30 väntar träning i tre timmar, får se hur det går med såpass mycket som cirkulerar i hjärnan. får se till att släppa det när jag kliver in i hallen och göra det bästa av situationen, bara tre dagar kvar... 


Kommentarer

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0