DRÖM MED MAMMA

Drömpizzorna på Vapiano.

Åh vad det har varit en bra dag idag. Startades med mysfrukost med mamma följt av kyrkan, träffade mina konfirmander för första gången, de verkar vara underbara. Sedan blev det jobb och därefter senlunch. Innan första landhockeyträningen blev det lite plugg och nu äter jag lite kvällsmat. Tagga skolvecka...? 

Vet inte riktigt hur jag ska hantera insikten om att jag ska sitta i skolbänken imorgon, utan alla underbara tvåor runt omkring. Jag hoppas VERKLIGEN att gemenskapen är densamma, är så tacksam att jag valde Rudebecks. Världens absolut bästa skola. 

Kommentarer
Postat av: Sofie

varför är inte de andra tvåorna där? eller har jag bara missuppfattat inlägget?
kram!

2014-12-08 @ 14:57:32
Postat av: Anonym

undrar detsamma som Sofie haha

2014-12-08 @ 18:37:27
Postat av: Helena

men hur dregel var inte de pizzorna?? dööör

2014-12-08 @ 19:21:50

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0