MYS-SÖNDAG


Haft en himla fin dag trots att min kropp varit förstörd, fyfan vad tufft (men rolig!!!) gårdagen var. Vaknade imorse och åt födelsedagsfrukost med
La familia, sedan bar det iväg för handledarutbildning och därefter fika med Axel. Himla fint att få träffa honom bland alla juleljus och granar (älskar förövrigt vår skolgran, Rudebecks <3) hade förövrigt en fantastisk fredag med världens bästa vänner, fy vad jag älskar er. Vi bakade pepparkakor och julgodis och skrattade tills magarna krampade,r så himla glad att jag har er! 

Up next? Ekonomiplugg då årets (!!!!) sista prov i samhällskunskap infinner sig på tisdag. Som tur är har jag resurs dag och ska endast befinna mig i skolan i en timma vilket känns redigt skönt. Körrepetition inför julfesten it is. 

Kommentarer

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0