TJUGOHUNDRAFJORTON

Beskriv året med tre ord.
Svar: Så. Jävla. Bra.

 

Bästa köpet?
Svar: Min svarta kappa från Köpenhamn, tror inte jag fått så mycket komplimanger för ett plagg någonsin.

Vilka sånger kommer påminna dig om 2014?
Oj... svårt. Väldigt många förmodligen, men Cheerleader är given, Arriba, Take me to church och The days!

 

Vem har du umgåtts med mest?
Gabriella, Hedda, Henrik och Elin förmodligen.

Har du haft ett förhållande under 2014?
Yes

Vart reste du under 2014?
Wien, Budapest Köpenhamn, 

 

Vad var din största tabbe 2014?
Vet inte om jag har gjort någon riktig tabbe faktiskt. Men jag tappade väl bort mig någon går i år faktiskt. Visste inte riktigt vem jag var och vad jag ville. Som värst var det när plugget var värre än någonsin.

 

Vilka ser du som de största händelserna under året?
Ryssland-Ukraina-konflikten. Ebolautbrottet, Supervalåret och att jag kom med i landslaget.

 

Har du blivit bättre på något?
Definivt, mitt största accomplishment är nog att jag äntligen lärt mig att lyssna på min kropp,iallafall till viss del.

 

Vad var extra dåligt med året?
Att jag höll kvar i saker för länge, att jag hade en speciell tanke om något som faktiskt inte stämde och stannade kvar pga det.

 

Vad var extra bra?
Att jag lärde känna mig själv, kom ännu närmre med människorna jag älskar, träffade massa nya människor, utvecklade min fysik, kom med i landslaget och var konfirmationsledare. 

 

Lärde du känna några nya människor?
Ja, otroligt många!

Gjorde du något 2014 som du aldrig gjort förut?
Förmodligen massvis, men att smita in bakvägen på en nattklub, spela i landslaget, träffa en gammal kärlek igen och verkligen leva var något jag inte gjort tidigare.

 

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Kan inte bara välja ut något, hela året ger mig ett leende på läpparna. MEn Håkankonserten lever fortfarande kvar och ger mig värme i hjärtat.

Vad tänker du göra annorlunda nästa år?
Köra mitt eget race, oavsett vad.

 

Tror du 2015 kommer bli lika bra?
Bättre.

 

Vad kommer du sakna från 2014?
Det vet jag inte än, det återstår att se.

 

Vad vill du säga till dig själv inför 2015?
Njut. Lev. Ta vara på dagarna. Du är ung och allt kommer lösa sig.

 

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vem var din gamla kärlek som du träffade? :)

Svar: Carl Anton heter han :)
klara moberg

2014-12-31 @ 16:24:00

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0