SÅ BRA DAG

favvojeansen från H&M är på. 

några anledningar till att denna onsdagen har varit så jävla bra hittills. 
- solen skiner
- skoldagen gick snabbt och är nu avklarad.
- jag har nytvättat hår och fina kläder.
- det är bara en riktig skoldag kvar innan lovet , dröm.
- ett nytt avsnitt av PLL väntar hemma tillsammans med ett grönt äpple och cashewnötter. 
- har hittat mina drömmars väska på blocket för 2000 kr som med nästintill all säkerhet kommer bli min, är så glad att jag vill gråta typ. 



Kommentarer
Postat av: Julia

Oh vad är det jag hör? VAD är det för väska? <3

Svar: en svart Marc Jacobs , helt underbar är den!
klara moberg

2014-02-06 @ 18:13:59

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0