DRAINED OUT





lite bilder från dagens gymsession med Emma. bär linne och sport-bh från H&M, springleggings från SOC och skor från Nike!
 
är verkligen helt slut, jag och Emma var på gymmet i 2,5 timma tidigare, och det är iprincip det enda jag har gjort idag. vaknade ganska så sent och drog mig direkt mot Frölunda där ett en timmas MRL-pass väntade. det var såå jobbigt men riktigt roligt, ett tips till er träningssugna läsare! efter passet fortsatte vi själva i gymmet med diverse övningar och maskiner, sedan stretchade vi i 30 min. det var så välbehövligt då jag inte tänjt ut mina leder sen jag vet inte när. känslan efteråt går knappt att beskriva. är så trött nu verkligen, fullkomligt underbart är det. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan inte du spela in en video och visa vissa övningar du gör på gymmet?

Svar: ska försöka komma ihåg nästa gång jag är där, kan dock dröja ett tag då jag börjar träna gymnastik imorgon!
klara moberg

2014-01-05 @ 21:39:46

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0