FRUKOST I SÄNGEN

bananpannkakor med kokos och varma hallon | knäckemacka med prästost | stekt bacon

vaknade av mig själv vid kvart över nio, sedan dess har jag pluggat lite franska inför kommande prov på fredag och gjort en superfrukost som jag sedan åt i sängen tillsammans med ett avsnitt av ravenswood. en perfekt start på denna studiedag. 

dagens planer är inte många, men jag ska möta upp Elin och guldhedskyrkans församlingspräst i Haga för att prata om ett eventuellt sommarjobb som konfirmationsledare, är så förväntansfull. sedan väntar träning och däremellan lite plugg, bra onsdag! 

Kommentarer

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0