KOLLAPS

hur underbart hade det inte varit med en resa till en varm grekisk ö? drömmen.

åh vad jag har drömt bort mig en dag som denna. pluggångesten har varit bland det sjukaste idag, var nära på att börja gråta för att jag kände mig så stressad över allt som komma skall. total motsats till hur jag kände igår... allt blev bara totalt kaos när min storebror frågade mig vilka vilodagar jag har nu. mitt svar blev varje fredag och varannan 
lördag och det var då allt slog mig, hur fan ska jag hinna med allt? det ska presteras på topp på alla prov i skolan, alla gymnastikträningar ska tränas, ett socialt liv ska fungera, skall även hinna umgås med min familj samtidigt som jag ska kunna få tillräckligt med sömn. uppgiften har varit hyfsat simpel innan, men idag blev allt katastrof. hoppas dock att detta var en engångsföreteelse och att planeringen fungerar lika utmärkt imorgon som den alltid gjort. äntligen fredag imorgon, som jag har väntat på dig. 

Kommentarer

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0