MINNEN


bilder från sommaren 2010.
 
detta var så längesen men samtidigt så minns jag det så väl. jag träffade Emilia från dåvarande laget i Slottskogen och vi åt godis, skrattade och körde gymnastik tills solen gick ner. helt otroligt att jag fortfarande håller på med det när man tänker efter. gymnastiken har gett mig så otroligt mycket här i livet. all denna kunskap, lycka, frustration och kämparvilja. och det bästa av allt, alla underbara vänner som jag hoppas få ha kvar resten av livet. jag är så glad att jag fortsatt trots motgångar och tuffa tider, allt slit har ju faktiskt lönat sig till slut. se bara nu, sm 2014 väntar, trodde aldrig att jag skulle komma dit, någonsin. 
 
¨

Kommentarer

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0