TRÄNINGSTIPS

 
TRAINING
ganska exakt såhär ser jag ut när jag antingen tränar gymnastik eller gymmar. ett av mina största tips till att verkligen lyfta röven ur soffan och dra till gymmet är att ha snygga träningskläder, det fungerar faktiskt! varje gång jag köper nya blir jag så otroligt peppad på att få inviga dem och går iväg och tränar så fort jag får chansen. jag rekommenderar absolut H&Ms träningskläder, så extremt snygga, sköna och prisvärda! se bara på mina julklappar och senaste inköp, nästintill bara kläder därifrån. STORT tips!
 
H&M sports
H&M sports
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilket H&M har du köpt kläderna på? Hittade inga träningskläde på H&M vid Kungsportsplatsen, finns det på Nordstan? Eller har du köpt online? :)

Svar: den vid kungsportsplatsen har inga! har köpt mina i kompassen och i nordstan! :)
klara moberg

2014-01-09 @ 16:59:31

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0