KALASDAGS


sista saken som ska göras innan jag bär mig av hemåt, där min prins väntar (!!!), är att gå på min jämnåriga kusin Antons släktkalas. milen är sprungen och jag är SÅ JÄVLA HUNGRIG, hoppas att dom har förberett mycket mat, brukar alltid vara dröm när man är hos dom. 

alltsåååå åh, idag får jag äntligen pussa på Henrik, har längtat så mycket så att det har gjort ont i hela kroppen, i flera veckor. men nu är den här tiden ifrån varandra avklarad och jag känner att det bara har gjort oss gott, även fast det har varit svintufft rent ut sagt. 

Kommentarer

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0