HEKTISK DAG


så var även min yngsta kusin Sofia konfirmerad. det var så galet mycket nostalgi när vi befann oss i kyrkan, tänkte tillbaka på min konfirmationstid och blev nästan lite tårögd. allt var så otroligt annorlunda då, sjukt hur tider kan förändras såpass mycket. 

på kvällen begav jag mig till Långedrag där en glad Jonathan väntade energiskt. vi hade vattenkrig och såg på film ich vid 21 trodde jag att han sov som en stock. men icke sa Nicke, 4 timmar senare, med tre böcker lästa, ett tiotals sånger sjungna och massa godnattsagor var jag tvungen att sova bredvid honom. vid 4 vaknade jag och gick in och sov i Henriks säng, snacka om att jag är lagom sliten idag. 

Kommentarer

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0