MINA FAVORITER

först och främst ett STORT jävla cred till Mimmi vars bilder jag snor konstant. hon är personen som alltid får agera fotograf och inte klagar jag, bilderna är ju spot-on, varenda gång. kan verkligen återuppleva dagarna med alla känslor och skratt som hon (lyckligtvis nog) förevigat i bilder.
 
ibland så stannar jag upp och tänker till, riktigt ordentligt. för lite mindre än ett år sedan började jag i en ny klass och det kunde bli precis hur som helst. antingen så skulle det bli fullkomlig katastrof eller en framgångsrik succé. det blev det sistnämnda som tur var.
 
de senaste månaderna har jag kommit nämre dessa tjejer än jag någonsin gjort med några andra tidigare och jag är så otroligt tacksam. tacksam för att jag får umgås med såpass fantastiska människor, allt jag får dela med er och hur galet bra ni gör mitt liv. trodde aldrig att jag skulle få så bra vänner och att vi skulle vara vänner resten av livet, det tvekar jag inte en sekund på. jag har fått nya bästa vänner som orkar stå ut med mitt struntprat, mina skämt och ja, allt som är typiskt mig, Klara. 
 
tjejer, ni är verkligen världens bästa och jag kan inte vänta till att få spendera alla dessa år med er, förstår ni hur bra det kommer bli? 

Kommentarer
Postat av: Mimsan

Så extremt mycket kärlek till er tjejer så jag vet inte vart jag ska ta vägen! PUSSAR

2014-07-10 @ 18:46:23
Postat av: Filiren

Ni är bäst! Saknar er massor!

2014-07-10 @ 19:41:47

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0