SUMMER DELISH

drömefterätter från Antons kalas i måndags, behöver jag ens nämna hur gott det var? - tror inte det.

är det bara jag eller är det helt OMÖJLIGT att hålla sig undan alla godsaker på sommaren? visst att jag tränar och springer längre än någonsin men jag har så otroligt svårt för att hålla mig undan den där glassen eller det smågodiset. extra svårt är det när jag och Henrik ser på film på kvällen med hans familj och hela soffbordet är proppat med godsaker. 

jag är så dubbel angående detta för samtidigt som jag känner att det är semester och SOMMAR och man ska njuta till fullo så har man ju fortfarande en kropp att hålla igång haha. bikinisäsongen är ju inte riktigt över än (som tur är!) 

... nog om det. idag ska jag förmodligen umgås med Gabriella och Alexandra på dagen. sedan bär det av mot Kviberg för att se på Antons match och därefter Gabriellas träning, trogen supporter haha. 

Kommentarer

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0