0 INSPIRATION


åh blir så arg men har verkligen ingen inspiration för bloggen just nu. så mycket händer och så lite fångas på bild, måste verkligen bli bättre! har iallafall haft perfekta dagar efter midsommar. i lördags var det släktkalas för Henriks lillebror Jonathan som gällde. träffade hans släkt för första gången ich den var väldigt trevligt. därefter begav jag, Henrik, Hedda och Gabz oss till Mölnlycke där det vankades fest, hade en riktigt bra kväll! igår var jag på IKEA med la familia, efter det fick jag världens kick och ändrade om i mitt rum, är så jävla nöjd, bilder kommer givetvis. 

Kommentarer

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0