FÖRLÅT VÄNNER

fullkomligt underbar passionsfruktbakelse från Le Pain Francais tidigare idag.

jag är ledsen att bloggen varit urusel det senaste, inspirationen har varit below zero. dock så lovar jag att det blir bättre framöver då jag har några juicy inlägg för er. lovar även att bli bättre på att ta bilder. de är ganska så värdelösa nu tyvärr, jag ber om ursäkt för det. 

dagen har varit fullkomligt underbar. först var det Leahs (Henriks sjuåriga lillasyster) avslutning i nollan, sedan var det lunch + shopping på stan med deras familj. efter det åkte jag och Henrik på en jätte trevligt studentmottagning och nu har jag precis tränat, är helt slut verkligen. världens bästa känsla.

Kommentarer

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0