HELGEN SOM VARIT

en söt bild på min kärlek. 

hej på er och förlåt för usel uppdatering i helgen, har haft ganska fullt upp om vi säger det så... igår började dagen med sm-match mot Lund vilken resulterade i vinst med 15-0 varav två mål och fem assist var gjorde av mig. senare på kvällen var det pizzakäk som gällde hemma hos mig med finaste tjejerna innan vi drog till Paulina där födelsedagsfest väntade. hade en superrolig kväll, träffade även några bloggläsare (haha känd?) vilket var så kul! så fina var ni! 

idag ringde klockan strax efter 8 med alldeles för få sömntimmar i bagaget, landhockey match numero dos stod på schemat. sliten som fan lämpade jag likt ett djur i solskenet men tyvärr räckte det inte till vinst, motståndet var lite för bra. sedan jag kom hem har jag iprincip bara sovit vilket har varit underbart och otroligt välbehövligt. lugn söndagskväll it is.

Kommentarer

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0