STORY OF MY LIFE


tog ett litet avbrott i helgen då jag ville umgås så mycket som möjligt med Henrik innan han for iväg till Spanien, vilket han nu har gjort. givetvis är det väldigt trevligt att ha all tid i världen till att umgås med mina vänner osv. men jag kommer sakna honom så otroligt mycket, två veckor är lång tid, oavsett vad det gäller... 

just nu befinner jag och mamma oss i Köpenhamn, vi tog tåget 8:25 imorse och nu har vi precis kommit fram. shopping, cykelturer och umgänge väntar med min kära mamma för att umgås det sista innan hon och pappa åker iväg på tågluff. varför lämnar alla mig just nu? 

Kommentarer

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0