SVAREN DEL ETT

Jag känner Henrik lite och vet att han har en tvilling som heter Hedda, du har skrivit att du har hängt med någon som heter Hedda, är det samma person?
ja det är det!
 
Hur funkar det mellan er då du är tillsammans med hennes bror? 
om jag ska vara ärlig så var det lite problematiskt i början, men nu funkar det superbra. kunde inte önskat mig en bättre svärsyster! (haha)
 

fråga mig inte vad jag gör haha...
 
Vad tycker du om samhällsprogrammet? Ser du fram emot tvåan? 
tycker att samhäll är otroligt relevant och kunskapsgivande, är otroligt nöjd med mitt val. jag ser fram emot att lära mig mer och umgås med min klass, men jag ser inte fram emot ännu mer plugg haha...

Vad är det bästa resp. det sämsta med att vara tillsammans med någon?
det bästa är allt man delar och har tillsammans. jag kan säga precis vad som helst till Henrik, han är min trygghet. det "sämsta" är att han har hela mitt hjärta som han kan göra precis vad han vill med, vilken är en ganska skrämmande tanke. 
 
Har du kontakt med någon ifrån din gamla klass, alltså skolan du gick på innan du började på rudebecks?
nej, det kan jag inte påstå att jag har, inte någon kontinuerlig iallafall. 
 
Vem är din bästa vän? 
min allra bästa vän är Gabriella.

Vad är den svåraste gymnastikövningen du kan? 
fullhalf sträckt.

Tror du att du hade kunnat nå landslag i truppgymnastik om du fortsatt? 
nej, saknar både motivation och styrka.
 

Vad tror du att du kommer gå ut ettan med för betyg? 
jag går ut med betyg som jag är väldigt nöjd med, det är allt som betyder något.

3 drömjobb? 
något inom PR, äga ett barnhem i Afrika och delfin/sköldpaddskötare i något exotiskt land.
 
Jag antar att du spelar landhockey nu? Satsar du på det i stället för gymnastiken? Satsar du på landslaget? 
ja jag spelar landhockey men just nu är säsongen slut... ja det gör jag!

Vill du ha barn? I så fall när och hur många? 
jag vill definitivt ha barn då jag anser att det är livets gåva. jag vill ha det när jag är nöjd med min karriär och redo att slå mig till ro, jag vill ha två barn.

Finaste namnen du vet (typ 3 killnamn och 3 tjejnamn)? 
åh vad svårt! jag älskar dock Alice, Ella och Wilma. Edvin, Charlie och Wilmer dock kan jag inte säga att det är de finaste.
 
Vad tycker du om din förra klass? (nian)
vi växte upp med varann och det gav avtryck, kommer minnas dem hela mitt liv men är fortfarande glad över att ha gått vidare och börjat på gymnasiet!
 
Hur träffades du och Henrik? Hur fattade ni tycke för varandra?
vi träffades på en fest i Långedrag, jag vet inte riktigt hur men det var som om något fanns där mellan oss direkt. jag kunde inte slita mina ögon från honom under hela kvällen faktiskt. 
 
Tycker du att Henrik är lätt att vara med? Dvs social, rolig etc.
Henrik är otroligt enkel att vara med, han lyssnar på en, pratar och får mig att skratta. det absolut viktigaste enligt mig. 
världens finaste.
 
 
 

Kommentarer

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0