SVAREN DEL TVÅ

Jag läste en gång att du använde camera plus till att redigera dina bilder. Vilket filter i appen använder du eller hur gör du?
jag brukar blanda lite hej vilt men använder mig oftast av effekten "Tailfins" eller "Toy camera" på 50 % styrka. kan även använda Lo-fi ibland!
 
Kan du inte videobloggar mer, även visa lite fler outfits du har på dig varje dag!
åh tycker att det här med att videoblogga är så himla svårt... vad ska man säga liksom? och hur skall man kunna utesluta faktumet att man sitter och pratar med sig själv in i en kamera? det känns så löjligt haha! 
ska absolut försöka att bli bättre på att visa outfits men det glöms bort så otroligt lätt, och det lutar nästan alltid med en tråkig spegelbild haha.
 
Är det något Henrik gör bra respektive dåligt i ert förhållande? 
Henrik gör otroligt mycket bra i vårt förhållande, men det bästa enligt mig är att han är så otroligt kärleksfull och omtänksam, kan inte tänka mig någon bättre. något dåligt? nej, inte direkt.
 
Bästa träningslåtarna att peppa till?
åh vad svårt... brukar nästan bara träna till houselåtar med ett bra beat och som får mig taggad, men några speciella favoritlåtar har jag faktiskt inte...
 
 
Är det något fel med min dator eller finns det ingen sån här "äldre inlägg knapp"? Jag har försökt hitta den, alltså när man går ner på botten av en sida så brukar man kunna bläddra tillbaka i bloggen men jag kan inte det på din... Det stör mig jättemycket.. Är det min dator eller kan man inte det på din blogg??
det blev något fel när jag kodade som okunnig 12-årig så nej, jag har tyvärr ingen "äldre inlägg-knapp". dock så kan du klicka på t.ex. "maj" så får du upp alla inlägg jag skrivit i maj!
 
 
 
 
Varför slutar du i gymnastik? vad kommer du sakna allra mest? 
jag slutar då jag inte tycker att det är roligt längre, jag lägger mer negativ energi på det än positiv, och det är inte bra. jag kommer att sakna allt iprincip, men mest kommer jag sakna känslan av att flyga, den kroppskontrollen man har, det är något som alla gymnaster saknar tror jag. 
 
Vad "tar du med dig" från alla år av gymnastik, alltså känner du att du har nytta av gymnastiken?
otroligt mycket, kroppskontroll, styrka, glädje, kämparglad, planeringstänk, effektivitet, you name it. gymnastiken har haft en stor påverkan på den människan jag har blivit. har lärt mig helt galet mycket verkligen, och det är jag evigt tacksam för.
 
3 bästa minnena från alla dina gymnastik år?
åh vad svårt... det måste vara träningarna där man skrattar så man gråter, när jag klarade fullhalf sträckt för första gången och alla tävlingar, så otroligt mycket glädje. 
annars var Bernslägret i juli- 13 ett minne för livet.
 
Om du inte hade gått i truppgymnastik, hade du då helst velat gå i RG eller AG och varför? 
AG; definitivt. varför? det liknar truppgymnastik mest, man får en otrolig styrka, volt- & kroppskontroll och det verkar bara vara roligare än att dra sönder sina leder som man gör i RG haha..

Är Rudebecks tufft? Har ni mycket skriftliga prov eller mest muntligt eller inlämningar? 
ska jag vara ärlig så ja, Rudebecks är tufft, men det ska det vara också när nästintill alla elever har toppbetyg, lärarna kräver helt enkelt mer. vi har mest skriftliga (iallafall i ettan) men självklart inte BARA, vi har haft redoviningar, inlämningar och annat också. 

Vad vill du bli när du blir stor?
det har jag tyvärr ingen aning om... jag är splittrad. 
 
Dina bästa tips för de som börjar gymnasiet nu till hösten?
ta det lugnt, stressa inte upp dig och gör precis som på högstadiet. och släpp alla krav för guds skull, det är mer och krävande på gymnasiet och man kan INTE vara bäst i alla ämnen, det är omöjligt..jag önskar att någon hade sagt det till mig så därför säger jag det till er.

Kommentarer

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0