BEKÄNNELSER

- älskar att somna till lugn musik, det är något som gör mig väldigt avslappnad.

- varje gång jag tar en speciell buss hem från träningen springer jag från hållplatsen och antecknar resultatet, mitt nutida rekord är 2.30. 

- har aldrig fått sämre än ett C på något jag gjort i skolan sen 8:an. (skryter jaaa)

- har otroligt lätt för att gå upp i vikt samtidigt som jag har lika lätt för att gå ner de kilona igen. ligger dock alltid kvar på ungefär samma vikt. 

- ska representera Sigrid Rudebecks i en styrke och konditionstävling när Slaget om innerstan går av stapeln, är galet nervös. 

- appråpå Rudebecks och sport så vann jag rodduttagningen iår, tyvärr kunde jag inte vara med. 

- jag har en förmåga att somna otroligt fort oavsett ställe, både bra och dålig egenskap tyvärr.


Kommentarer
Postat av: Elsa

det där med att somna fort tror jag att dom flesta av dina vänner är väldigt medvetna om hahaha <3 puss

Svar: hahaha ja verkligen! saknar dig älskling, puss!
klara moberg

2014-05-08 @ 20:44:50

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0