ONSDAG


idag är jag glad. 

jag är glad för att trots att jag tog på mig jeans imorse så var jag tvungen att byta till shorts på eftermiddagen.  

jag är glad för att jag hade äntligen tid att umgås med min kära mamma vilket var otroligt efterlängtat. vi gick på stan, shoppade tillsammans och avslutade allt med en fika, perfekt eftermiddag. 

jag är glad för att jag fyndade finaste skinnjackan, tack mamma, du är bäst. 

jag är glad för att ikväll får jag somna i min kärleks famn igen, där jag är som tryggast och känner mig som mest älskad. där kan jag ligga och pussa på HANS panna samtidigt som han småpratar med mig. absolut bästa som finns. 

jag är glad för att idag gjorde jag klart min näst sista sak i ettan. det enda som kvarstår är ett svenska tal som inte alls känns speciellt nedtyngande. vilken känsla, men framförallt, vilket jävla år. 

appråpå år, så är jag så OTROLIGT glad för allt som hänt sedan maj 2013. vilka fantastiska vänner jag träffat, minnen jag skapat och händelser jag tagit lärdom av. ser fram emot sommaren
med er (ni vet vilka ni är) så galet jävla mycket! 

Kommentarer

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0