SLUTKÖRD

sportbh från H&M, hotpants från SOC, springsskor från Nike och tischa från monki. 
 
dagen började med 1 km simning, sedan beslutade jag mig för att springa en runda som resulterade i 1,15 mil jogging och 3,5 km powerwalk. jag är slutkörd men så jävla stolt.
 
idag sprang jag längre och snabbare än någonsin gjort på distansen 6-12 km. 
 
jag kände mig stark. 
 
jag kämpade något otroligt för konditionen är inte som den var efter EM, men trots det tog jag mig runt snabbare och längre än sist. 
 
efter rundan som tog mig cirka 1,5 timma tog jag mig världens längsta dusch följt av ett långt bad med lite Hannibal-tittande och nu känner jag mig något avslappnad, läggdags snart it is. idag gjorde jag min tredje sista sak i skolan, det känns fantastiskt. sommarlovet är så nära att man nästa kan ta på det och imorgon är vi lediga i några extra dagar, klagar ej. jag är så otroligt slut mentalt så detta ska bli några riktiga återhämtningsdagar!
 

Kommentarer

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0