VÄRSTA DAGEN

jag har alltid vetat att den här dagen skulle komma någon gång. dagen då jag bestämmer mig för att ge upp det största och nästan viktigaste i mitt liv, gymnastiken. jag vet inte riktigt vad jag känner just nu, men om jag ska vara helt ärlig så känns allt åt helvete. kan inte förstå att jag inte kommer träffa mina lagkompisar 4-5 gånger i veckan. jag kommer inte att volta längre, känna känslan av att flyga, som brukade vara det bästa jag visste. 

anledningarna till att jag slutar/tar ett uppehåll med gymnastiken är många. men den absolut största är att det inte är roligt längre. det känns så otroligt konstigt att konstruera den meningen, men det är ju så det är. att gå till träningen har varit en börda de senaste månaderna och känslan har inte funnits där. saken som jag har älskat så länge och så djupt finns inte i mitt längre och det känns så otroligt konstigt. 

just nu gråter jag floder och mår riktigt dåligt, men trots det så tror jag att det här är det bästa valet, annars är det ju bara att komma tillbaka igen. det är ju inte svårare än så... 

en gång gymnast, alltid gymnast. det kan INGEN ta ifrån mig. 



Kommentarer
Postat av: Erika :))

❤️❤️❤️❤️

2014-05-22 @ 22:29:44

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0