CLEAN EATING


BANANPANNKAKOR MED HALLONKVARG
Recept för fyra mellanstora pannkakor.

- 2 ägg
- En banan
- En deciliter havregryn
- 100-150 gram kvarg
- Fun light Wild Berries
- Varma hallon

Detta, enligt mig, är FORTFARANDE det ultimata målet. Jag brukar oftast äta det som frukost på helger eller efter träning då pannkakorna samt tillbehöret är FULLPROPPAT med proteiner. De senaste dagarna har jag haft jätte svårt för att äta och därför passade dessa pannkakor perfekt som lunch då de är lätt att få ner samt väldigt mättande. 

Kommentarer
Postat av: HYFR KTT TC GG ORIGINAL MEMBER /xx TC

VAD ÄR DITT FAVORIT MÄRKE ? OCH JAG PRATAR INTE NIKE-CLASS UTAN LV-CLASS.

2014-11-02 @ 12:57:26

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0