EN FAVORIT

En bild från en av de bästa kvällarna med denna favvotjejen.

Så var även denna tisdagen avklarad. Låret känns fortfarande inte helt stabilt från helgen så har fått skippa både roddträning och rehab, himla typiskt. Vet helt ärligt inte vad jag ska skriva på bloggen längre, känns inte som jag skriver något vettigt över huvudtaget. Måste få tillbaka inspiration med bildbomber, mode och allt som min blogg innehöll förut. Ska bara försöka hitta tiden och orken mitt i denna höstdepression. SNART december och SNART jul. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

saknar dina outfit inlägg! modecollage, vad du använder för smink/sminktips, julklappstips osv skulle uppskattas :))

Svar: Tack! Ska definitivt försöka lösa några inlägg!
klara moberg

2014-11-25 @ 18:21:34
Postat av: Filiren

Du är bäst! Love you

Svar: Älskar dig finis!
klara moberg

2014-11-26 @ 20:04:21

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0