FINITO


Sådärja, då var den mest hektiska veckan på länge (nästan) över. Imorgon väntar bara skola i några enstaka timmar, sedan är det återigen dags att packa klubbfodralet och bege mig från Göteborg, denna gången till Lund. Nog om det som komma skall. Har precis avklarat en väldigt lugn historialektion som endast innehöll betygssamtal, vilket även det gick bra. Nu är jag påväg mot sjukgymnasten där mitt knä ska undersökas. Har inte haft några smärtor och knappt några känningar det senaste så det känns väldigt positivt. Ber om ursäkt för den värdelösa uppdateringen förresten, överdriver faktiskt inte när jag säger att jag inte haft NÅGON tid. All har gått åt till träning och plugg, men jag antar att sånna dagar behövs också... 

Kommentarer

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0